+€m@n !tu $@h@b@+

Wednesday, September 9, 2009

alhamdulillah......

segala setiap kejadian itu ada hikmahnya

aku bersyukur sgt sebab dlm bulan pose ni semakin rmi kwn2 aku termasuk aku skali selalu berjemaah di balai islam....kekadang aku pun jrg pergi hehehehehe 

bz dgn esemen,,,...nk rehat......penat....kuliah.....esemen x topap......tugasan......ISL....dan bermacam2 lagi alasan duniawi yg aku jadikan modal supaya x pergi ke balai islam.......sesungguhnya besar fadilat apabila kita bersembahyang berjemaah ni......disamping buat amalan sunat...

aku harap selepas ramadhan ini aku akan terus istiqamah, lelebih ag ni ketika ini mudah kerana syaitan dirantai dan dibelenggu, selepas ramadhan lebih besar dugaan nya......hati yang tabah dan ikhlas kerana Allah merupakan perisai darpd makhluk LAknatullah itu......

SEMOGA ALLAH SENTIASA BERSAMA INSAN2 YANG SOLEH DAN SOLEHAH

0 comments:

Post a Comment