+€m@n !tu $@h@b@+

Saturday, August 21, 2010

SELAMAT KEMBALI

aku tujukan selamat kembali pada diri aku sebenarnya...ialah dah lama aku berhenti dari menulis blog ni. Dulu aku tulis blog ni suka-suka je, tuk isi masa lapang...tapi disebabkan banyak halangan ( sebenarnya aku malas) aku berhenti dari menulis blog ini....

bila buka blog ini kan aku rasa cam sesuatu nostalgia datang kembali...tak tau kenapa aku rasa camtu....hmm mungkin lepas ni aku akan cuba konsisten tuk tulis peristiwa dan perkara yang berlaku dalam hidup aku..

aku sebenarnya malu nak share ngn orang lain ttg hidup aku...tapi disebabkan blog ini merupakan satu medium yang x memerlukan aku bersuara ( hanya tulis ikut suka ati) maka aku rasa better if aku luahkan segala masalah aku kat sini...terpulang la orang nak baca ke xnk kan...hehehe

kepada yang ada blog tu ...bleh la share2 ngn aku....cmne nk upgrade bagi baik punyer.....key setakat di sini

p/s : skang ni kan bulan pose, so aku nga tunggu waktu isyak ni....pastu g surau , terawih.....balik bilik semula...hehehe

0 comments:

Post a Comment