+€m@n !tu $@h@b@+

Saturday, January 29, 2011

Akhirnya kau tiba jua~~~

Alhamdulillah.....aku bersyukur kepada Mu Ya Allah

Setelah hampir 2 bulan aku menanam anggur akhirnya pada hari yang sama birthday aku....keputusan posting keluar.....alhamdulillah....aku di tempatkan di Johor....

ni lah keputusan untuk aku....hehehe

Walaupun begitu.....aku belum tau ag sekolah mane aku akan ditugaskan.....so aku diminta untuk menghubungi JPN JOHOR pada hari rabu akan datang.......

p/s: nnt aku gtau korang ye.....sekian ...anyways tahniah kepada semua sahabat2 aku yang telah diposting kan ke merata tempat seluruh malaysia...ada ke perak, melaka, negeri sembilan, and sabah sarawak pun ada......ape2 pun wish gud luck to all of you......congratz to be a TEACHER.....

2 comments:

  1. x kuar negeri ehhh.. ape pon tahniah.. =)

    ReplyDelete
  2. hehehe terima kasih dylla...xde rejeki kut...kat mane2 kita tetap berkhidmat dgn jayanya

    ReplyDelete