+€m@n !tu $@h@b@+

Sunday, February 6, 2011

hari ini hari terakhir..esok bermula hari baru....

melihat tajuk entry ni korang dah tau...kan kan ..sape yg tak tau ag..biar aku bagitau something.....

yep mmg hari ini 6 Februari 2011 merupakan hari terakhir aku bergelar penganggur, penternak anggur, perabih beras mak bapak, or ape2 yang sewaktu dengannya... kerana ape????

HAH............betul ke???? x cayerrrrr.........

hohoho benar....ini adalah perkara yang benar...tiada yang benar melainkan yang benar belaka.......
kerana....esok tanggal 7 Februari 2011 aku akan melaporkan diri di PPD Johor Bahru untuk bergelar PENDIDIK.....

 ini cikgu....weeee

dalam perkhidmatan untuk Tahun Pertama ini..aku akan dipostingkan di SK TAMAN PELANGI JB...alhamdulillah......

SK TAMAN PELANGI

so...aku sekarang ni macam feeling yang aku dapat rasa....rasa takut, gementar, seronok, teruja semualah...bercampur baur dalam hati aku skang.....

aku terasa gak di bahu aku tanggungjawab untuk mendidik anak bangsa menjadi manusia dan insan.....semoga ALLAH membimbing perjalanan aku dan semua guru-guru di seluruh dunia.....amin~~

aku harap semua berjalan lancar untuk permulaan ini.....walaupun macam2 yang berlaku pada diri aku tetapi yang lepas aku akan jadikan pengajaran...yang akan datang aku akan hadapi dengan tabah...insyaALLAH....

p/s: seronok nyer aku....hahahhhah 

0 comments:

Post a Comment