+€m@n !tu $@h@b@+

Monday, August 10, 2009

Kelas Pertama......

hmmm nk jadikan suatu kisah pukul 10.30 td aku masuk kelas 6 Arif, kelas ni kelas terpandai di sk senawang...tau r kan tgk A beb.....tterimbau kembali saat aku darjah 6 dolow.....dulow aku pun duk kelas pertama gak....huhuuhu well dulu aku skema jek....x la ganaih cm skang...
hemmmm bebudak ni yg aku nk kobarkan ...walau pun intellectual dorang tinggi tapi sahsiah dorang msh sme spt kelas bwah....bkn aku nk mengeji tapi...sepatutnye dorang tunjukkan la respek dorang pada aku walaupun aku ni hnye seorang guru Praktikum kn?...hmm tp ni la keadaan di mne aku kene trime hakikat sebenarnya...
bak kate pepatah lain hulu lain parang lain dahulu lainla sekarang...zaman dah berubah, masa dah berlalu, kita kene ubah bkn nye ikut dulu...

well setiap pengalaman yg aku alami semasa hidup aku ni aku akan catatkan di blog...bkn ade sape bace pun.. sje tmpt meluahkan perasaan sendiri...ceeewah jiwang plak aku

0 comments:

Post a Comment