+€m@n !tu $@h@b@+

Wednesday, July 6, 2011

ciri-ciri perempuan yang aku suka

sebelum meneruskan tinta bicara, aku tau bukan mudah tuk aku dapatkan apa yang aku nak.....aku anggap ini sekadar perkongsian sahaja......bukannya betul2....sememangnya mustahil tuk dapatkan yang perfect sebab nobody is perfect....

sebenarnya sudah lama aku pendamkan hasrat ini...hari ini aku nk luahkan....
ciri -ciri perempuan yang aku suka....

1. sederhana - not over in dressing and make up
2.beragama - of cos la ISLAM
3. tidak tinggal solat -  Sebab solat tiang agama
4. boleh dibawa berbincang - tolak ansur, leh runding
5. sedap mata memandang -  bila balik umah nnt muka sape nk tgk, mesti ar muka ister takan tgk dinding plak hahahhaa
6. tidak materialistik- keduniaan sgt
7. tidak bermegah dgn harta yang ada
8. hormat ibu bapanya
9. kasihkan haiwan - especially kucing sbb aku pun suka kucing
10. sanggup hidup susah senang bersama - tidak merungut jika berada dalam keadaan paling sukar\

agak mustahil tuk aku dapat ciri-ciri sperti di atas....so aku kene la betulkan diri aku ni baik2....nk jadi pemimpin bukan senang....so pen pemimpin perlu la tolong dalam membina kerukunan rumah tangga....

1 comment:

  1. hikhikhik...hopely n doakan akan berjumpa sowng wanita seperti dinyatakn di atas nie....amin...
    even xsemua..kalo cikit2 ade ok kan????palig seronk bace...luv the cat....kami pencinta kucing....hikhik..all the best frenz....^_^V

    ReplyDelete